Praca: Starszy referent
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- Praca w podstawowym systemie czasu pracy/ praca jednozmianowa
- Praca administracyjno-biurowa
- Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
- Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała (siedząca)
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
- Stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie przy ul. Traugutta 4. Budynek nie jest wyposażony w windę osobową, bez podjazdu dla osób niepełnosprawnych.
- Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy: meble biurowe, zestaw komputerowy, telefon
- Dodatkowo obsługa urządzeń biurowych: kserokopiarka, niszczarka papieru, skaner, fax
Zakres zadań
- Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich funkcjonariuszy Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie, sporządzanie stosownych zestawień w tym zakresie celem prawidłowego naliczenia uposażenia przez Wydział Finansów KWP w Krakowie
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy „RCP” manualnie oraz w systemie „SWOP” dla funkcjonariuszy oraz pracowników Policji Wydziału Wspomagającego KMP; Zespołu ds. Komunikacji Społecznej KMP; Zespołu ZBI KMP; Zespołu ds. Kontroli, Skarg i Wniosków oraz Dyscyplinarny KMP; Zespołu ds. BHP oraz Medycyny Pracy KMP oraz Kierownictwa KMP i kierowników komórek i jednostek organizacyjnych KMP celem przekazywania stosownych danych do komórki finansowej
- Sporządzanie rozkazów o wyróżnieniu nagrodą motywacyjną funkcjonariuszy KMP w Tarnowie (w tym rozkazów o wyróżnieniu nagrodą motywacyjną funkcjonariuszy KMP w Tarnowie, którzy pełnią służbę za funkcjonariuszy przebywających na zwolnieniach lekarskich) oraz rozkazów o przyznanie dodatku służbowego na czas określony dla funkcjonariuszy KMP w Tarnowie celem prawidłowego naliczenia uposażenia przez Wydział Finansów KWP w Krakowie
- Prowadzenie centralnej ewidencji pieczęci i stempli w KMP w Tarnowie (zamawianie i zaopatrywanie komórek i jednostek organizacyjnych KMP w Tarnowie w pieczęcie i stemple) w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań przez policjantów i pracowników Policji
- Obsługa programu „PŁATNIK” w zakresie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych do ZUS dla funkcjonariuszy, pracowników Policji oraz członków ich rodzin celem zgłoszenia do ubezpieczenia bądź wyrejestrowania z obowiązku ubezpieczenia
- Prowadzenie dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy dla pracowników Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie (prowadzenie ewidencji czasu pracy, wniosków) celem prawidłowej realizacji zadań
- Przyjmowanie i weryfikacja dokumentów składanych przez osoby ubiegające się o przyjęcie do służby w Policji
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej
- Umiejętność obsługi programów komputerowych (pakietu biurowego MS Word
- Umiejętność komunikowania się, współpracy, oceniania, analizy, egzekwowania poleceń, interpretacji przepisów, podejmowania decyzji, przewidywania, prognozowania
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przez 1 sierpnia 1972 roku
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Znajomość przepisów prawa pracy
- Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne"
