Praca: Starszy referent

Komenda Miejska Policji w Tarnowie
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy referent
Miejsce pracy: Tarnów
Ogłoszenie o naborze Nr 158745

Warunki pracy


  • Praca w podstawowym systemie czasu pracy/ praca jednozmianowa
  • Praca administracyjno-biurowa
  • Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała (siedząca)

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • Stanowisko pracy znajduje się na II piętrze w budynku Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie przy ul. Traugutta 4
  • Budynek nie jest wyposażony w windę osobową, bez podjazdu dla osób niepełnosprawnych.
  • Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy: meble biurowe, zestaw komputerowy, telefon.
  • Dodatkowo obsługa urządzeń biurowych: kserokopiarka, niszczarka papieru, skaner, fax

Zakres zadań

  • kierowanie funkcjonariuszy Komendy Miejskiej Policji w Tarnowie do szkół i ośrodków szkolenia Policji na podstawowe poziomy edukacyjne, a także podnoszące ich kwalifikacje zawodowe
  • ścisła współpraca w zakresie kierowania policjantów na szkolenia resortowe i ogólne z Komendą Wojewódzką Policji w Krakowie oraz sporządzanie stosownych dokumentów, które są podstawą do wprowadzania do systemu „SWOP”
  • organizacja odbywania praktyk zawodowych w KMP w Tarnowie przez studentów celem zaliczenia odbycia przez praktykantów praktyki zawodowej
  • sporządzanie planów dot. zapotrzebowania na przeszkolenia resortowe funkcjonariuszy oraz sprawozdań w zakresie podnoszenia kwalifikacji resortowych i ogólnych celem zbilansowania potrzeb w tym zakresie
  • wprowadzanie i uzupełnianie danych dot. szkoleń, kursów i egzaminów w systemie „SWOP” w celu ich aktualizacji
  • opiniowanie raportów funkcjonariuszy i pracowników o skierowanie na studia resortowe i cywilne celem podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • zamawianie, rozdział książek i innych materiałów szkoleniowych oraz prowadzenie biblioteki i informacji bibliotecznej oraz ksiąg inwentarzowych KMP w Tarnowie dla potrzeb szkolenia, doskonalenia zawodowego funkcjonariuszy i pracowników Policji

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Wiedza w zakresie dydaktyki
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przez 1 sierpnia 1972 roku
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „Poufne”