Praca: Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
- Blisko 50,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
- Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z klientami,
- Aktywne wspieranie Przedstawicieli Handlowych w zakresie administracji,
- Pomoc w prowadzeniu szkoleń wdrożeniowych dla nowych Przedstawicieli Handlowych,
- Stała współpraca z Regionalnym Kierownikiem Sprzedaży i Przedstawicielami Handlowymi działającymi w terenie, współpraca z pozostałymi działami w firmie,
- Prowadzenie rozmów z klientami, udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe.
- Pozytywna energia i entuzjazm!
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Doświadczenie w pracy z systemami klasy CRM,
- Znajomość MS Office,
- Dobra organizacja pracy własnej,
- Doświadczenie w sprzedaży lub w bezpośredniej obsłudze klienta w obszarze B2B będzie dodatkowym atutem,
- Mile widziane prawo jazdy kat. B.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - działamy w Polsce od blisko 30 lat,
- Cykl szkoleń wdrożeniowych,
- Prywatną opiekę medyczną, pakiet socjalny (dofinansowanie do wakacji, karty przedpłacone, bony na święta, paczki dla dzieci), możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia,
- Pracujemy od poniedziałku do piątku, więc weekendy masz dla siebie :)
- Dofinansowanie do pakietu sportowego,
- Możliwość dołączenia do inicjatyw firmowych: bieg charytatywny, wolontariat, działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, świętowanie dnia doceniania pracownika,
- Ogólnodostępny parking dla pracowników.
- Swobodna atmosfera pracy
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
- Ogólnodostępny parking dla pracowników
- Work-life balance
- Ekspres do kawy i dobre wyposażenie socjalne
- Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia