Odbieranie połączeń przychodzących,obsługa klienta, udzielanie informacji dotyczących taryf, cenników, umów, produktów i promocji, dbanie o wysoką jakość prowadzonych rozmów.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Uprawnienia: obsługa komputera w tym pakiet MS office
Wymagania inne:
łatwość w nawiązywaniu kontaktów, swoboda w wypowiadaniu się, chęć do pracy, wysoka kultura osobista, dobra dykcja
Miejsce pracy:
Tarnów
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 18,3 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Młodzieżowe Centrum Kariery Bochnia
Zobacz powiązane
Informujemy, że Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.
Sprawdź najnowsze oferty pracy w Tarnowie i okolicach:
Konsultant Edukacyjny / Doradca merytoryczny
Opis stanowiska Reprezentowanie marki w szkołach na terenie regionu Spotkania z nauczycielami i zespołami przedmiotowymi w celu promocji oferty edukacyjnej Budowanie długofalowych relacji w środowisku oświatowym Prezentowanie materiałów edukacyjnych oraz...
Zakres obowiązków: Doradztwo w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, indywidualnych na życie oraz grupowych. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów. Obsługa przydzielonego portfela klientów. Wymagania: Wykształcenie minimum średnie. Minimum 2 lata doświadczenia w...
Sytuacja na rynku pracy w Tarnowie jest płynna, z tendencją do zmian. Widoczna poprawa w
spadku osób bezrobotnych jest tego najlepszym przykładem. Rok 2017 zakończył się z liczbą
8979 zarejestrowanych bezrobotnych. Ten pułap jest o 1710 osób niższy w porównaniu z rokiem
2016, gdzie liczba bezrobotnych wynosiła 10689.
Władze miasta opracowały program rewitalizacji Tarnowa, który ma mieć bezpośredni wpływ na
politykę gospodarczą, społeczno-kulturalno-edukacyjną oraz mieszkaniową. Oznacza to nowe,
lepsze życie dla mieszkańców Tarnowa i zwiększenie znaczenia miasta jako ośrodka
inwestycyjnego, turystycznego i miejsca do życia.