Praca: Technik prac biurowych
obsługa centrali telefonicznej; prowadzenie dziennika korespondencyjnego sekretariatu; sporządzanie protokołów ze spotkań organizowanych przez Burmistrza; przyjmowanie, rejestrowanie i wysyłanie korespondencji urzędu; przyjmowanie i kompletowanie wniosków o wymianę dowodów osobistych; doręczanie przesyłek miejscowych, pocztowych do Urzędu Pocztowego; pomoc w obsłudze Biura Rady Miejskiej; rejestracja pism wpływających do Urzędu Stanu Cywilnego; porządkowanie archiwum USC; obsługa interesantów USC; wprowadzanie archiwalnych akt stanu cywilnego do systemu Żródło; aktualizowanie wywieszonych ogłoszeń na tablicach urzędowych
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wymagania inne:
wykształcenie min. średnie; obsługa komputera; stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku
Miejsce pracy:
Bobowa
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 565 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Gorlicach