Praca: Starszy inspektor

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Brzesku
Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Starszy inspektor
Miejsce pracy: Brzesko
Ogłoszenie o naborze Nr 122087

Warunki pracy

1. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa

  • w systemie codziennym od poniedziałku do piątku w godzinach 7.30 - 15.30;

  • praca w siedzibie urzędu,

  • wyjazdy służbowe i szkolenia,

  • praca wymagająca kontaktów bezpośrednich, telefonicznych i mailowych.


2. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,

  • narzędzia i materiały pracy: komputer, kserokopiarka, niszczarka, skaner,

  • praca na pierwszym piętrze,

  • praca przy sztucznym oświetleniu.

Zakres zadań

  • Prowadzenie księgowości analitycznej w tym m in. uzgadnianie księgowe ewidencji środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
  • Kontrola formalno – rachunkowa dowodów księgowych.
  • Księgowanie operacji finansowych.
  • Rozliczanie delegacji służbowych oraz kosztów podróży funkcjonariuszy podnoszących kwalifikacje.
  • Archiwizacja dokumentacji księgowej budżetu.
  • Prowadzenie kasy dla środków budżetowych i pozabudżetowych.
  • Rozliczanie inwentaryzacji majątku komendy.
  • Rozliczanie środków przyznanych z budżetu państwa dla jednostek ochrony przeciwpożarowej.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
  • nie była prawomocnie skazana za przestępstwo przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo skarbowe
  • posiadanie obywatelstwo polskiego
  • znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office oraz innych urządzeń biurowych
  • umiejętność redagowania pism o charakterze urzędowym
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • znajomość przepisów ustawy : o finansach publicznych, o rachunkowości, o służbie cywilnej, o Państwowej Straży Pożarnej oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw, przepisów dotyczących podróży służbowych
  • znajomość stosowanego w PSP programu księgowo-płacowego Fortech, programu Płatnik, obsługi PUE ZUS
  • umiejętność analitycznego myślenia i sprawnej organizacji pracy
  • dyspozycyjność, dokładność, samodzielność, komunikatywność i terminowość oraz chęć uczestniczenia w szkoleniach i pogłębiania wiedzy w zakresie finansów
  • prawo jazdy kat. „B”