Praca: Specjalista

Komenda Powiatowa Policji w Dąbrowie Tarnowskiej
Komendant Powiatowy Policji w Dąbrowie Tarnowskiej poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Specjalista
Miejsce pracy: Dąbrowa Tarnowska
Ogłoszenie o naborze Nr 145691

Warunki pracy

Praca w pomieszczeniu biurowym oraz w terenie, od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30-15:30 (możliwość zmiany podstawowego czasu pracy). Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy. Dźwiganie ciężarów do 30 kg. Prowadzenie pojazdów służbowych. Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym. Pomieszczenie służbowe jest zlokalizowane na pierwszym piętrze budynku, wyposażone w zestaw komputerowy i materiały biurowe. Wejście do budynku i pomieszczenia sanitarne na parterze sa przystosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami. Klatki schodowe nie są przystosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami. 

Zakres zadań

  • sprawuje nadzór nad właściwą eksploatacją sprzętu transportowego, prowadzi systematyczną kontrolę stanu technicznego taboru,
  • prowadzi ewidencję pomocniczą sprzętu transportowego i biurowo - kwaterunkowego,
  • rozlicza pojazdy z przebiegów i zużytego paliwa, sporządza dokumentację w tym zakresie,
  • przygotowuje do rozliczenia faktury, w tym za materiały pędne i smary, zleca naprawy, przeglądy i konserwację pojazdów,
  • prowadzi gospodarkę ogumieniem i magazyn materiałów pędnych i smarów,
  • prowadzi ewidencję wypadków i kolizji służbowego sprzętu transportowego oraz prowadzi postępowania szkodowe,
  • przygotowuje do wydania zezwolenia do prowadzenia służbowego sprzętu transportowego, prowadzi ewidencję zezwoleń,
  • wykonuje czynności kierowcy zlecone przez Komendanta Powiatowego Policji w Dąbrowie Tarnowskiej i utrzymuje w stałej gotowości powierzony pojazd służbowy,
  • współpracuje z KWP w Krakowie w zakresie obsługi systemu FLOTA,
  • uczestniczy w ustaleniach dotyczących darowizn rzeczowych i finansowych od samorządów lokalnych, sporządza stosowną dokumentację,
  • prowadzi i nadzoruje dokumentację dotyczącą urządzeń kontrolno - pomiarowych, zleca legalizacje i wzorcowanie,
  • sprawuje nadzór nad prawidłowością użytkowania sprzętu kwaterunkowo - biurowego, techniki policyjnej i techniki biurowej,
  • sporządza zamówienia, transportuje i dystrybuuje sprzęty i materiały,
  • dokonuje drobnych napraw i konserwacji pojazdów i agregatów prądotwórczych,
  • przygotowuje i bierze udział w inwentaryzacjach okresowych, kontrolnych i zdawczo - odbiorczych,
  • przyjmuje, przewozi i składa wartościowe depozyty pieniężne,
  • pobiera, przewozi i przekazuje druki, w tym druki mandatów karnych.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego w administracji
  • znajomość mechaniki pojazdowej i mechaniki urządzeń, zdolności techniczne
  • poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli "poufne" lub WYRAŻENIE ZGODY NA PRZEPROWADZENIE POSTĘPOWANIA SPRAWDZAJĄCEGO zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych
  • znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania jednostki
  • znajomość obsługi systemu FLOTA
  • znajomość przepisów związanych z gospodarka materiałową i finansową
  • umiejętność pracy w zespole
  • bardzo dobra organizacja pracy, terminowość, rzetelność, dyspozycyjność
  • prawo jazdy kat. B
  • posiadanie obywatelstwa polskiego
  • korzystanie w pełni z praw publicznych
  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe