Praca: Specjalista ds sprzedaży internetowej
Zawód: Specjalista sprzedaży internetowej (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe
Wymagania inne:
Brak wymagań dotyczących wykształcenia. Wymagane:- doświadczenie w branży handlu internetowego min. 1 rok, - znajomość środowiska Baselinker, w tym umiejętność obsługi zamówień, nadawania paczek oraz wystawiania i zarządzania aukcjami internetowymi,- znajomość środowiska Allegro, obejmująca tworzenie skutecznych i przepisowych ofert sprzedażowych, obsługę wielowariantowości, tworzenie zestawów oraz zarządzanie własnym asortymentem,- umiejętności analityczne pozwalające na śledzenie własnych wyników sprzedaży oraz konkurencji,- doświadczenie i otwartość w kontakcie z klientem,- znajomość programu graficznego, np. Photoshop, Gimp, Canva itp.,- podstawowa znajomość obsługi arkusza kalkulacyjnego,- mile widziana znajomość programów do organizacji pracy, np. Trello, Todoist, TickTick itp.Praca na jedną zmianę w godzinach: 7-15 lub 8-16. Zatrudnienie na okres próbny 1 miesiąca z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony. Miejsce pracy: Stary Wiśnicz.
Stary Wiśnicz
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 6 800 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
