Praca: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Tworzymy dla naszych klientów spersonalizowane rozwiązania – świadczymy kompleksowe usługi w zakresie wynajmu i serwisu tekstyliów dla każdego rodzaju działalności. Oferujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe oraz urządzenia z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości.

Współpracujemy z tysiącami europejskich przedsiębiorstw, które zapewniają produkty i usługi, będące częścią naszego codziennego życia. Nasi klienci mają pewność, że produkty, których potrzebują będą we właściwym miejscu o właściwym czasie – czyste i sprawdzone. 45 000 naszych pracowników w 28 krajach czuwa nad prawidłowym funkcjonowaniem tego procesu.

Aktualnie do naszego powstającego Zakładu w Tarnowie poszukujemy osoby na stanowisko:

Jesteśmy obecni w 28 krajach na dwóch kontynentach
  • Blisko 50,000 pracowników
  • Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
  • Obsługujemy 400,000 klientów
  • Generujemy €3.1 miliarda obrotu
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Tarnów
Zadania
  • Administracyjna obsługa spraw związanych ze współpracą z Klientami,
  • Rejestrowanie dokumentów w wewnętrznym systemie informatycznym,
  • Prowadzenie procesu reklamacji,
  • Prowadzenie rozmów z Klientami, udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe,
  • Redagowanie pism, przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby Klientów i przełożonego.
Oczekujemy
  • Wykształcenie średnie lub wyższe,
  • Doświadczenie w pracy biurowej i kontakcie z klientem,
  • Znajomość MS Office (w tym Excel na poziomie dobrym),
  • Prawo jazdy kat. B mile widziane,
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne,
  • Odpowiedzialność, uczciwość, umiejętność znajdowania rozwiązań,
  • Dobra organizacja pracy.
Oferujemy
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, w firmie o wiodącej pozycji rynkowej,
  • Pracę w nowoczesnym Zakładzie,
  • Laptop, telefon komórkowy,
  • Pracę w kompetentnym zespole,
  • Prywatną opiekę medyczną, pakiet socjalny (bony świąteczne, wczasy pod gruszą itp.), dofinansowanie do karty sportowej,
  • Możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.
Oferujemy
  • Swobodna atmosfera pracy
  • Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
  • Ogólnodostępny parking dla pracowników
  • Work-life balance
  • Ekspres do kawy i dobre wyposażenie socjalne
  • Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia