Praca: Specjalista ds. obsługi klienta

Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Bochnia
Numer: StPr/21/0488
OBOWIĄZKI:
Obsługa klienta w biurze, pozyskiwanie nowych klientów, koordynacja prac ekip montażowych, zamawianie towarów, rozlicznie inwestycji, prowadzenie dokumentacji gwarancyjnej, ustalanie grafika prac montażowych z biurem w Krakowie,
WARUNKI PRACY:
Wymagania inne:

Wykształcenie min średnie ( preferowane wykształcenie techniczne / ale nie jest to konieczne) Wysoką kulturę osobistą i rozwinięte zdolności komunikacyjne, związane z obsługą klienta, dyspozycyjność, nastawienie na realizację celów i planów sprzedażowych, znajomość rynku energii odnawialnej, preferowane wykształcenie techniczne, znajomość pakietu Microsoft Office, mile widziana znajomość języka angielskiego. Etat, umowa na okres próbny 3 miesiące z możliwością stałego zatrudnienia, dwie zmiany wg harmonogramu (08:00 -18:00) .

Miejsce pracy:

Bochnia


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 2 800 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni