Praca: Specjalista ds. obsługi klienta / Pracownik serwisu

Specjalista ds. obsługi klienta / Pracownik serwisu
Miejsce pracy: Bochnia

W związku z otwarciem nowego salonu Kärcher Center Krawczyk, poszukujemy wykwalifikowanych, ambitnych, samodzielnych i zaangażowanych kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta / Pracownik serwisu Kärcher Center Krawczyk

CO BĘDZIE NALEŻAŁO DO TWOICH OBOWIĄZKÓW ?
  • Kompleksowa obsługa klientów, zapewnienie odpowiedniego wsparcia i doradztwo w zakresie doboru towarów;
  • Konserwacja urządzeń Karcher - m.in. myjek wysokociśnieniowych. automatów czyszczących podłogi – szorowarek, zamiatarek, odkurzaczy, wytwornic pary;
  • Ciągłe poszerzanie wiedzy na temat oferowanych produktów;
  • Realizacja standardów pracy oraz wewnętrznych procedur;
  • Dbanie o dobry i profesjonalny wizerunek firmy;
  • Obsługa wypożyczalni sprzętu budowlanego w Bochni i Brzesku;
  • Wyjazdy po odbiór oraz dostawę urządzeń do Klientów.

 

CZEGO OD CIEBIE OCZEKUJEMY?
  • Doświadczenia w obsłudze klienta i sprzedaży, minimum 2 lata;
  • Dbałości o estetyczny wygląd salonu i dobry wizerunek marki;
  • Sumienności, odpowiedzialności, zaangażowania oraz umiejętności współpracy w zespole;
  • Dobrej znajomość obsługi komputera;
  • Prawo jazdy kat. B, mile widziana kat. E;
  • Umiejętności samodzielnej pracy w terenie.
Dodatkowy atut:
  • Znajomość zasad funkcjonowania, diagnostyki i naprawy urządzeń elektryczno-mechanicznych;
  • Uprawnienia elektryczne (Gr.1 do 1 kV dozór/eksploatacja), lub deklaracja zdobycia po podjęciu pracy w ciągu miesiąca, możliwe wskazanie i pomoc w uzyskaniu realizowana poprzez firmę;
  • Uprawnienia energetyczne (Gr. 2. w tym kotły parowe) oraz gazowe (Gr.3) lub deklaracja zdobycia po podjęciu pracy w ciągu 1-3 miesięcy;
  • Znajomość programu Subiekt.
CO MOŻEMY CI ZAOFEROWAĆ?
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu na umowę o pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia;
  • Nowoczesne narzędzia do komunikacji ze współpracownikami;
  • Niezbędne narzędzia do realizacji prowadzonych działań;
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i zdobywania nowych doświadczeń;
  • Specjalizowane szkolenia wewnętrzne jak i zewnętrzne;
  • Dostęp do szerokiej gamy benefitów (ubezpieczenie grupowe, imprezy i wyjazdy integracyjne, obiady czwartkowe, itd.).