Praca: Specjalista ds. administracji

Ogłoszenie numer: 10404951, z dnia 2025-11-07

Jesteśmy firmą, która godnie i skutecznie rozwija, i promuje polską myśl inżynieryjną, również poza granicami Polski. Zapewniamy szeroki zakres usług w zakresie doradztwa, projektowania, konsultacji, zarządzania inwestycjami, geoinformacji i rozwiązań geoprzestrzennych. 
Z powodzeniem realizuje je we wszystkich kluczowych sektorach gospodarki, tj.: infrastruktura i transport, budownictwo, energetyka, ochrona środowiska, hydrologia, rolnictwo. Nasze realizacje kształtują życiową przestrzeń człowieka i ułatwiają codzienne funkcjonowanie milionom ludzi. Zrealizowaliśmy inwestycje w zakresie budowy i modernizacji sieci drogowych 
i kolejowych, niejednokrotnie o kluczowym znaczeniu dla rozwoju polskiej gospodarki. Naszą misją jest budowanie zrównoważonego świata przyszłości – z innowacyjną inżynierią służącą ludziom i przyrodzie.

Specjalista ds. administracji

Miejsce pracy: Tarnów

 

Opis stanowiska

  • bieżąca obsługa sekretariatu,
  • współpraca z biurem Zarządu i wsparcie codziennych działań Zarządu,
  • sporządzanie pism oraz dokumentów,
  • zapewnianie sprawnego obiegu dokumentów/informacji,
  • odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie biura,
  • wsparcie działań handlowych i marketingowych (w tym tłumaczenie tekstów),
  • dbałość o wizerunek firmy,
  • obsługa spotkań w biurze.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe,
  • zaangażowanie i wysoka dbałość o szczegóły,
  • umiejętność samodzielnego podejmowania działań i inicjatywy,
  • dobra znajomość pakietu MS Office,
  • min. 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
  • prawo jazdy kat. B,
  • wysoka kultura osobista, otwartość i pozytywne nastawienie do pracy.

Oferujemy

  • pracę w ambitnym zespole i przyjaznej atmosferze,
  • możliwość ciągłego rozwoju i uczestnictwa w ciekawych projektach,
  • umowę o pracę,
  • otwartą drogę rozwoju w strukturach firmy oraz wzmocnienie kluczowych kompetencji,
  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
  • wyjazdy integracyjne i spotkania firmowe,
  • możliwość nauki języka angielskiego/niemieckiego/hiszpańskiego ,
  • dofinansowanie do opieki medycznej Luxmed,
  • dostęp do usług sportowych w ramach karty FitProfit,
  • pracownicze plany kapitałowe,
  • ubezpieczenie grupowe.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.