Praca: Specjalista do spraw zakupów (o)

Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Specjalista do spraw zakupów (o)
Miejsce pracy: Tarnów
Numer: StPr/21/3956
OBOWIĄZKI:
identyfikacja potrzeb i bieżące dokonywanie zakupów, kontrola i optymalizacja stanów magazynowych, planowanie dostaw zgodnie z potrzebami produkcyjnymi, współpraca z dostawcami, pozyskiwanie różnych dostawców, koordynacja zakupów, współpraca z pozostałymi działami firmy, negocjacje handlowe, zarządzanie dokumentacją
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak


Wymagania inne:

Wymagania: wykształcenie wyższe, znajomość języka angielskiego w st. komunikatywnym, znajomość zagadnień technicznych, mile widziana znajomość języka francuskiego,, dobra znajomość pakietu Ofiice, umiejętność pracy w zespole pod presją czasu, samodzielność w działaniu, zdolności negocjacyjne, zaangażowanie. Praca w Tarnowie od pon. - pt. na jedną zmianę w godz.: 8.00 -16.00; pierwsza umowa zlecenie na 3 miesiące, następnie umowa o pracę; wynagrodzenie: od 4 000 zł brutto do uzgodnienia. Kontakt: TARNWELL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ; kontakt telefoniczny 725 330 500, CV należy przesyłać na adres e-mail: rekrutacja@tarnwell-polska.com.pl.

Miejsce pracy:

Tarnów


Rodzaj umowy:

Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług


Wynagrodzenie brutto:

od 4 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie