Praca: Specjalista do spraw zakupów (o)
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
Wymagania inne:
Wymagania: wykształcenie wyższe, znajomość języka angielskiego w st. komunikatywnym, znajomość zagadnień technicznych, mile widziana znajomość języka francuskiego,, dobra znajomość pakietu Ofiice, umiejętność pracy w zespole pod presją czasu, samodzielność w działaniu, zdolności negocjacyjne, zaangażowanie. Praca w Tarnowie od pon. - pt. na jedną zmianę w godz.: 8.00 -16.00; pierwsza umowa zlecenie na 3 miesiące, następnie umowa o pracę; wynagrodzenie: od 4 000 zł brutto do uzgodnienia. Kontakt: TARNWELL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ; kontakt telefoniczny 725 330 500, CV należy przesyłać na adres e-mail: rekrutacja@tarnwell-polska.com.pl.
Tarnów
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenie / Umowa o świadczenie usług
Wynagrodzenie brutto:
od 4 000 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie