Praca: Sekretarka

Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Tarnowskiej
Sekretarka
Miejsce pracy: Dąbrowa Tarnowska
Numer: StPr/25/0324
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie ksiąg przekazania dokumentów, rejestrowanie umów w programie komputerowym Rejent, opracowywanie i przygotowywanie aktów notarialnych
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie branżowe
Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: pomaturalne/policealne


Wymagania inne:

Wykształcenie min. średnie, mile widziane: doświadczenie w kancelarii notarialnej, biegła obsługa programów komputerowych: Word, Rejent, mile widziana operatywność w obsługi kancelarii (drukarka, skaner). Praca w godz. 7.30-15.30. Zatrudnienie w ramach umowy o refundację kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy (FP)

Miejsce pracy:

Dąbrowa Tarnowska


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Tarnowskiej