Praca: Sekretarka w kancelarii prawnej

Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Tarnowskiej
Sekretarka w kancelarii prawnej
Miejsce pracy: Dąbrowa Tarnowska
Numer: StPr/23/0396
OBOWIĄZKI:

Obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej z kancelarii oraz koordynowanie jej obiegu w kancelarii, prowadzenie dokumentacji kancelarii zgodnie z przyjętymi standardami w tym zakresie, umawianie i koordynowanie spotkań, w tym także prowadzenie kalendarza spotkań i organizacja podróży służbowych, przyjmowanie gości kancelarii oraz obsługa połączeń telefonicznych, dbanie o sprawny przepływ informacji, redagowanie i edytowanie pism przygotowywanych w kancelarii, archiwizowanie dokumentów, zaopatrywanie kancelarii w artykuły biurowe, obsługa baz danych dostępnych w kancelarii zgodnie z przyznanymi uprawnieniami w tym zakresie, współpraca z klientami zewnętrznymi kancelarii, dostawcami towarów i usług oraz instytucjami publicznymi, tj. urzędami, sądami.

WARUNKI PRACY:

Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie zawodowe
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie branżowe


Wymagania inne:

praca w godz. 8.00-16.00. Zatrudnienie w ramach umowy o zorganizowanie prac interwencyjnych (program "Aktywny Powrót", rezerwa). Oferta pracy skierowana jest wyłącznie do osób bezrobotnych, zarejestrowanych PUP Dąbrowa Tarnowska

Miejsce pracy:

Dąbrowa Tarnowska


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 490 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Tarnowskiej