Praca: Sekretarka w kancelarii prawnej

Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Tarnowskiej
Sekretarka w kancelarii prawnej
Miejsce pracy: Dąbrowa Tarnowska
Numer: StPr/22/0551
OBOWIĄZKI:
obsługa korespondencji wpływającej i wychodzącej z kancelarii oraz koordynowanie jej obiegu w kancelarii, prowadzenie dokumentacjikancelariizgodnie z przyjętymi standardamiw tym zakresie, umawianie i koordynowanie spotkań , w tym także prowadzenie kalendarza spotkańi organizacja podróży sużbowych , przyjmowanie gości kancelarii oraz obsługa polączeń telefonicznych , dbanie o sprawny przepływ informacji, redagowanie i edytowanie pism przygotowanych w kancelarii, archiwizowanie dokumentów , zaopatrywanie kancelarii w artykuły biurowe , obsługa baz danych dostępnych w kancelarii zgodnie z przyznanymi uprawnieniami w tym zakresie , współpraca z klientami zewnętrznymi kancelarii, dostawcami towarów i usług oraz instytucjami publicznymi tj. urzędami , sądami.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Umiejętności : obsługa komputera , znajomość komputera , w tym MS Word , MS ExcelPraca w ramach prac interwencyjnych - program POWER VI "Młodzi i Aktywni.

Miejsce pracy:

Dąbrowa Tarnowska


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 3 010 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Tarnowskiej