Praca: Referent

Komenda Miejska Policji w Tarnowie
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Tarnów
Ogłoszenie o naborze Nr 155117

Warunki pracy


  • Praca w podstawowym systemie czasu pracy/ praca jednozmianowa
  • Praca administracyjno-biurowa
  • Praca przy naturalnym i sztucznym oświetleniu
  • Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, w wymuszonej pozycji ciała (siedząca)
  • Wysiłek fizyczny (dźwiganie ciężarów 12 kg)
  • Praca na wysokości do 3 m (praca na drabinie)
  • Inne szkodliwe czynniki biologiczne; grzyby pleśniowe i inne pleśniowce o działaniu uczulającym (kurz, bakterie, grzyby pleśniowe)
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy: praca wykonywana w pomieszczeniach w budynku znajdującym się przy KP Tarnów-Centrum ul. Narutowicza 6, budynek nie jest wyposażony w windę osobową, bez podjazdu dla osób niepełnosprawnych
  • Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy: meble biurowe, komputer z drukarką, telefon
  • Obsługa urządzeń biurowych: kserokopiarka, niszczarka do papieru
  • Inne: konieczność kontaktu z podmiotami pozapolicyjnymi - Prokuratura, Sąd, firmy ubezpieczeniowe, strony postępowań posiadające interes prawny

Zakres zadań

  • przyjmowanie, ewidencjonowanie i składanie dokumentacji niearchiwalnej kat. „B” i „BE”, prowadzenie ewidencji spisów akt przekazanych kat. „B” i „BE” celem ich składowania w Składnicy Akt oraz prowadzenie ewidencji protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej „BC” i wydawanych zezwoleń na brakowanie,
  • prowadzenie ewidencji protokołów brakowania dokumentacji niearchiwalnej kat. „B” i „BE” . Brakowanie dokumentacji niearchiwalnej, której upłynął okres przechowywania oraz sporządzanie protokołów brakowania,
  • przygotowywanie kserokopii lub wyciągów z dokumentacji niearchiwalnej na potrzeby prowadzonych postępowań przygotowawczych i sądowych za zgodą Komendanta Miejskiego Policji w Tarnowie,
  • wypożyczanie akt i materiałów niearchiwalnych dla jednostek rsw i udzielanie informacji z tych akt zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
  • przygotowywanie wniosków do Komendanta Wojewódzkiego Policji w Krakowie o wyrażenie zgody na udostępnianie oryginałów dokumentów niearchiwalnych lub udzielanie informacji dla upoważnionych osób, instytucji pozaresortowych,
  • udział w pracach komisji ds. przekazywania agend służbowych naczelników wydziałów KMP i komendantów komisariatów Policji.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy administracyjno-biurowej
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatów/kandydatek urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przez 1 sierpnia 1972 roku
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe