obsługa urządzeń biurowych, pisanie pism urzędowych, reponowanie akt w składnicy akt, przygotowywanie korespondencji do wysyłki, kwalifikowanie i prawidłowe dołączenie korespondencji wpływającej do PT i przekazywanie jej na właściwe stanowisko pracy
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wymagania inne:
Umiejętność pracy w zespole, odporność na stres, obsługa urządzeń biurowych , znajomość podstawowych programów komputerowych, pełna sprawność psychofizyczna. Staż w Bochni w godzinach od 07:00 - 15:00
Miejsce pracy:
Bochnia
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 565 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Bochni
Zobacz powiązane
Informujemy, że Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.
Sprawdź najnowsze oferty pracy w Tarnowie i okolicach:
Kwalifikowany Pracownik Ochrony
W zależności od posterunku ochrony, zakres obowiązków: Obsługa portierni. Wydawanie kluczy. Informowanie interesantów. Obsługa bramy wjazdowej - rampy. Zamykanie bram, drzwi, okien. Kontrola systemu alarmowego i p.poż. Kontrola obiektu i terenu przez...
Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów i Dostawców Współpraca i bieżąca obsługa Klientów i Dostawców Raportowanie wyników pracy Wymagania: Wykształcenie minimum średnie Znajomość lokalnego rynku złomu stalowego i metali nieżelaznych...
Sytuacja na rynku pracy w Tarnowie jest płynna, z tendencją do zmian. Widoczna poprawa w
spadku osób bezrobotnych jest tego najlepszym przykładem. Rok 2017 zakończył się z liczbą
8979 zarejestrowanych bezrobotnych. Ten pułap jest o 1710 osób niższy w porównaniu z rokiem
2016, gdzie liczba bezrobotnych wynosiła 10689.
Władze miasta opracowały program rewitalizacji Tarnowa, który ma mieć bezpośredni wpływ na
politykę gospodarczą, społeczno-kulturalno-edukacyjną oraz mieszkaniową. Oznacza to nowe,
lepsze życie dla mieszkańców Tarnowa i zwiększenie znaczenia miasta jako ośrodka
inwestycyjnego, turystycznego i miejsca do życia.