Praca: Office Manager

 
Dla naszego Klienta, firmy zajmującej się technologiami transportu drewna, w związku z rozwojem spółki w Polsce poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 

Office Manager
Miejsce pracy: Bochnia
OPIS OBOWIĄZKÓW:
  • Obsługa biura i odbieranie przychodzących połączeń telefonicznych,
  • Zarządzanie procesami administracyjnymi w spółce,
  • Współpraca z dostawcami usług zewnętrznych - biuro księgowe, firma IT, firma rekrutacyjna, 
  • Przygotowywanie danych do payroll (współpraca z firmą kadrowo-płacową)
  • Zamawianie materiałów biurowych
  • Nadzór nad tematami BHP
  • Raportowanie do władz lokalnych,
  • Raportowanie do centrali spółki,
  • Uczestniczenie w projektach rozwoju administracyjnego.
OCZEKIWANIA:
  • Wykształcenie wyższe,
  • Doświadczenie zdobyte na podobnym stanowisku,
  • Znajomość podstaw księgowości i HR
  • Umiejętność prezentacji,
  • Zdolności organizacyjne,
  • Rzetelność i sumienność
  • Duża dbałość o szczegóły i dobre umiejętności analityczne,
  • Swobodne posługiwanie się językiem angielskim w mowie i piśmie.
PRACODAWCA OFERUJE:
  • Możliwość tworzenia nowej organizacji w Polsce
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Niezbędne narzędzia pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.