Praca: Doradca Techniczno-Handlowy w Wypożyczalni Sprzętu Budowlanego

Chcesz rozwijać się zawodowo w stabilnym i nowoczesnym środowisku pracy? Jeśli od pracy oczekujesz czegoś więcej, daj sobie szansę i aplikuj! Dołącz do Ramirent S.A. - Najlepszego Miejsca Pracy 2019 nagrodzonego przez Great Place to Work® w Polsce!

 

Jesteśmy największym w Polsce i czołowym na rynkach europejskich dostawcą innowacyjnych rozwiązań w zakresie wynajmu sprzętu budowlanego, podnośników, kontenerów, rusztowań oraz podestów roboczych. Obok wynajmu wysokiej jakości, renomowanego sprzętu bez operatora, oferujemy powiązane z nim usługi dodatkowe, takie jak doradztwo techniczne, serwis oraz transport. Jesteśmy obecni na polskim rynku od 2000 roku.

 

Poszukujemy osoby na stanowisko:

Doradca Techniczno-Handlowy w Wypożyczalni Sprzętu Budowlanego
Miejsce pracy: Tarnów
Nr ref.: DTH/TAR

Obszar obsługi techniczno-handlowej: Tarnów i woj. małopolskie

 

Zakres obowiązków:
  • Wynajem sprzętu budowlanego na powierzonym obszarze i koordynowanie procesu wynajmu (analiza potrzeb klientów, doradztwo techniczne, dostawa i odbiór maszyn do/od klientów)
  • Kompleksowa obsługa klientów B2B np. na placu budowy (przygotowywanie ofert wynajmu, negocjowanie i kontraktowanie warunków współpracy, prowadzenie rozmów handlowych)
  • Wyszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów oraz aktualizacja dotychczasowej bazy danych klientów
  • Prowadzenie dokumentacji dotyczącej współpracy z klientem
  • Samodzielne planowanie, organizowanie i zarządzanie swoim czasem pracy
  • Bieżąca współpraca z innymi zespołami (m.in. firmami podwykonawczymi) zaangażowanymi w proces realizacji zlecenia, biurem obsługi, serwisem oraz działami centralnymi Spółki
  • Realizacja celów sprzedażowych
  • Dbałość o wysoką jakość obsługi klientów i dobry wizerunek firmy
Wymagania:
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Doświadczenie w dziedzinie sprzedaży B2B, profesjonalnej obsłudze klienta
  • Prawo jazdy kat. B
  • Wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe)
  • Znajomość technik sprzedaży i negocjacji
  • Umiejętność obsługi komputera (pakiet Microsoft Office)
  • Umiejętność ustalania priorytetów i dobrej organizacji pracy
  • Samodzielność w działaniu, zaangażowanie, ambicja, orientacja na wyniki
  • Pozytywne nastawienie i poczucie humoru
Mile widziane:
  • Znajomość branży budowlanej
  • Uprawnienia do obsługi wózków widłowych
  • Znajomość j. angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Prawo jazdy kat. B+E
Oferujemy:
  • Stabilną pracę w międzynarodowej organizacji o wysokich standardach i ugruntowanej pozycji na rynku
  • Umowę o pracę na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00
  • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności: podstawa + prowizja (chętnie poznamy Twoje oczekiwania finansowe brutto – uwzględnij to w CV)
  • Pełne wdrożenie do pracy i wsparcie ze strony zespołu
  • Nowoczesne narzędzia pracy: smartfon, laptop oraz samochód służbowy z możliwością użytkowania również w celach prywatnych
  • Fun z wykonywanej pracy i niepowtarzalną atmosferę pracy
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
  • Ambitne wyzwania zawodowe i dużą samodzielność w działaniach
  • Bogaty pakiet benefitów (m. in. ubezpieczenie grupowe, prywatną opiekę medyczną Medicover dla Ciebie i członków Twojej rodziny, kartę MultiSport, nagrody i bonusy, dofinansowanie kosztów kształcenia oraz letniego wypoczynku, zniżki na wynajem maszyn i urządzeń będących w ofercie firmy)
W przypadku chęci wzięcia udziału w przyszłych rekrutacjach prosimy o zamieszczenie dodatkowej klauzuli:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych ujawnionych w przesłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych przez Ramirent S.A. z siedzibą w Szczecinie (71-066)  przy ul. Świerczewskiej 3, w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji przez okres najbliższych 12 miesięcy."

Przed aplikacją prosimy o zapoznanie się z:
Klauzulą informacyjną dotycząca procesu rekrutacji
Polityką ochrony danych osobowych dla osób ubiegających się o pracę