Praca: Asystent ds. handlowych (o)

Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Asystent ds. handlowych (o)
Miejsce pracy: Tarnów
Numer: StPr/21/1536
OBOWIĄZKI:
wsparcie Działu Handlowego we wdrażaniu produktów z zakresu chemii technicznej lub spożywczej, farmaceutycznej i kosmetycznej; pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie relacji z istniejącymi kontrahentami; zdobywanie zamówień towarowych oraz zabezpieczenie rynków zbytu; nadzór nad realizacją zawartych kontraktów handlowych; tłumaczenie dokumentacji produktowej, współpraca z działem logistyki i działem finansowo-księgowym firmy; wprowadzanie i utrzymywanie danych w systemie.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak


Wymagania inne:

Wymagania: wykształcenie wyższe - mile widziane chemiczne/biochemiczne/technologia żywności (lub ostatni rok studiów magisterskich), dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację, umiejętność współpracy w zespole, inicjatywa i umiejętność ustalania priorytetów, wysoka kultura osobista i samodzielność w działaniu, duża odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu, umiejętność analitycznego myślenia, dokładność w realizacji zadań. Praca w Tarnowie na jedną zmianę od pon. do pt. w godz.: 8.00-16.00; wynagrodzenie min. 3 000 zł brutto. Kontakt: Cortex Chemicals Sp. z o.o. ul. J. Malczewskiego 8, 33-100 Tarnów; kontakt telefoniczny: 660 624 725 lub 14646 61 00, wymagane przesłanie formularza aplikacyjnego na stronie: https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=2e660f9d405e48de94f8a82d9edc6d08

Miejsce pracy:

Tarnów


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na okres próbny


Wynagrodzenie brutto:

od 3 000 PLN

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie