Praca: Asystent do spraw kontaktów z klientami zagranicznymi (o)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące, brak
Wymagania inne:
Wymagania: wykształcenie min. średnie, znajomość języka angielskiego na poziomie bardzo dobrym - warunek konieczny, umiejętność obsługi komputera: posługiwanie się edytorem tekstu, arkuszem kalkulacyjnym, programem pocztowym, bardzo dobra organizacja pracy, mile widziana znajomość drugiego języka obcego. Zakres obowiązków: współpraca z kontrahentami zagranicznymi, koordynowanie projektów dźwiękowych, poszerzanie bazy klientów; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów. Praca w Tarnowie od pon. do pt. na jedną zmianę w godz.: 9.00-17.00; wynagrodzenie: 3 500 zł brutto do uzgodnienia. Kontakt: RPM J.JANKOWSKI, S.SIEDLIK SPÓŁKA JAWNA, CV i list motywacyjny w języku angielskim prosimy przesłać wyłącznie drogą elektroniczną na adres mailowy: wojtek@rpmstudio.plW CV proszę zawrzeć klauzulę:"I hereby consent to my personal data being processed by RPM J. Jankowski, S. Siedlik spółka jawna for the purpose of the recruitment process."
Tarnów
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie brutto:
od 3 500 PLN
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie