Praca: Asystent / Asystentka Zarządu

HYMON to czołowa polska firma zajmująca się systemami fotowoltaicznymi. Wieloletnie doświadczenie udziałowców i pracowników spółki w branży fotowoltaicznej oraz stała współpraca z producentami komponentów inwerterów, systemów montażowych i pozostałego osprzętu jest gwarantem najwyższego poziomu wykonania i jakości każdej inwestycji.

Asystent / Asystentka Zarządu
Miejsce pracy: Tarnów
Twój zakres obowiązków
  • organizację czasu pracy Zarządu: prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie spotkań firmowych oraz organizacja podróży służbowych,
  • przygotowywanie informacji i opracowań dla Zarządu Spółki ( analizy, raporty, prezentacje, zestawienia),
  • współpracę z innymi komórkami organizacyjnymi Spółki oraz z firmami zewnętrznymi,
  • dbanie o wizerunek Spółki,
  • wykonywanie zadań zleconych.
Nasze wymagania
  • komunikatywność oraz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne,
  • umiejętność wykonywania różnorodnych zadań i ustalania priorytetów pod presją czasu,
  • łatwość w tworzeniu pism i dokumentów, tzw. „ lekkie pióro”,
  • samodzielność, sumienność w wykonywaniu zadań,
  • wysoka kultura osobista, dyskrecja, dyplomacja oraz dbałość o przestrzeganie tajemnicy służbowej,
  • proaktywne podejście do realizacji zadań,
  • dobra znajomość pakietu MS Office ( Excel, Word, Power Point).
Oferujemy:
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • odpowiedzialne i samodzielne stanowisko
  • praca przy rozwojowych projektach
  • niezbędne narzędzia pracy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.