Redagowanie pism, dostarczanie dokumentów do odpowiednich instytucji, wprowadzanie i dekretowanie dokumentów do systemu Optima oraz Rachmistrz, sprawdzanie poprawności dokumentów księgowych pod względem merytorycznym.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:
Wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagania inne:
Pożądane: wykształcenie ekonomiczne lub ukończone kursy z zakresu księgowości
Miejsce pracy:
Brzesko
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie brutto:
1 565 PLN
KONTAKT:
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Brzesku
Zobacz powiązane
Informujemy, że Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.
Sprawdź najnowsze oferty pracy w Tarnowie i okolicach:
Kierownik Zmiany
Czym będziesz się zajmować? Prowadzeniem zmian zgodnie z obowiązującymi standardami jakości i obsługi Klienta, Kierowaniem pracy Zespołu - będziesz odpowiedzialny za rozwój i motywację pracowników oraz za zapewnienie wyjątkowej atmosfery pracy, Dbaniem o...
Opis stanowiska: opieka lekarska nad pacjentami stacji dializ. Oferujemy: gwarancję stabilności warunków wynagrodzenia i zatrudnienia, formę zatrudnienia wg preferencji: umowę o pracę, kontrakt, zlecenie, pracę w oparciu o najwyższe standardy opieki nad...
Sytuacja na rynku pracy w Tarnowie jest płynna, z tendencją do zmian. Widoczna poprawa w
spadku osób bezrobotnych jest tego najlepszym przykładem. Rok 2017 zakończył się z liczbą
8979 zarejestrowanych bezrobotnych. Ten pułap jest o 1710 osób niższy w porównaniu z rokiem
2016, gdzie liczba bezrobotnych wynosiła 10689.
Władze miasta opracowały program rewitalizacji Tarnowa, który ma mieć bezpośredni wpływ na
politykę gospodarczą, społeczno-kulturalno-edukacyjną oraz mieszkaniową. Oznacza to nowe,
lepsze życie dla mieszkańców Tarnowa i zwiększenie znaczenia miasta jako ośrodka
inwestycyjnego, turystycznego i miejsca do życia.