Praca: Inspektor
Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
- praca biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych;
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy.
Zakres zadań
- W celu zapewnienia sprawnego obiegu poczty koordynuje pracę sekretariatu głównego, co polega na rozdzielaniu zadań i monitorowaniu stopnia ich wykonania. Ponosi odpowiedzialność za stan i ochronę dokumentów przyjętych do sekretariatu. Odpowiada za przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie przekazywanie i wysyłanie dokumentów
- Podczas uroczystości, świąt i wizyt przedstawicieli samorządu, wyższych przełożonych i innych osób, zapewnia w niezbędnym zakresie obsługę kierownictwa komendy
- W celu umożliwienia wykorzystania informacji zawartych w dokumentach ostatecznie załatwionych, prowadzi rejestry pozostające na stanie sekretariatu
- Przy wykorzystaniu wdrożonych systemów teleinformatycznych (w tym INTRADOK) dokonuje wprowadzenia - rejestracji dokumentów wpływających do jednostki oraz będących w ruchu pomiędzy jednostką, a podmiotami zewnętrznymi
- Ustala czas i terminy przyjęć interesantów przez kierownictwo jednostki, łączy rozmowy telefoniczne, ustalając odbiorcę właściwego do załatwienia danej sprawy
- Prowadzi i aktualizuje ewidencję obowiązujących aktów prawnych oraz zapoznaje z nimi pracowników wskazanych przez bezpośredniego przełożonego oraz kierownika jednostki
- Kompletuje dokumenty oraz przygotowuje akta do archiwum i wybrakowania, sporządza spisy akt. Sporządza spisy akt przekazanych do archiwum i protokołów brakowania dokumentacji kat. „BC”. Zwraca wykonawcom merytorycznym dokumenty, w przypadku gdy nie zwierają wszystkich niezbędnych elementów.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- znajomość przepisów Ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego
- znajomość obsługi komputera i pakietu aplikacji biurowych Microsoft Office
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- umiejętność pracy w zespole oraz dostosowania się do zmiennej/rozwijającej się dynamicznie sytuacji
- znajomość obsługi policyjnego systemu informatycznego IntraDok
- znajomość zapisów „Jednolitego rzeczowego wykazu akt Policji
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok pracy w jednostkach Policji
- uprawnienia do pracy z dokumentami niejawnymi – poświadczenie bezpieczeństwa