Praca: Asystent / Specjalista ds. administracyjnych (Pion Produkcji)
Asystent / Specjalista ds. administracyjnych (Pion Produkcji)
Zakłady Mechaniczne “Tarnów” S.A. prowadząc działalność przemysłową od 1917 r. są firmą o stabilnych fundamentach oraz dynamicznym rozwoju w sektorze obronnym. Przed Spółką szerokie perspektywy rozwoju szczególnie w kontekście globalnych wyzwań związanych z bezpieczeństwem. Wizytówką Spółki jest szeroka oferta uzbrojenia i sprzętu wojskowego, w której szczególną rolę odgrywają karabiny wyborowe i maszynowe, granatniki, moździerze, przeciwlotnicze systemy rakietowo-artyleryjskie oraz sprzęt szkolno-treningowy.
Zakres obowiązków:
prowadzenie bieżących spraw administracyjno-biurowych,
prowadzenie terminarza i organizacja spotkań, narad oraz podróży służbowych Dyrektora Produkcji,
przygotowywanie pism, notatek, raportów, analiz, sprawozdań i prezentacji,
zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów i przepływu informacji zgodnie z procedurami,
obsługa korespondencji i urządzeń biurowych,
bieżąca współpraca z innymi komórkami firmy w zakresie spraw administracyjnych i organizacyjnych.
Wymagania:
wykształcenie średnie (mile widziane wyższe – administracja, zarządzanie lub pokrewne),
minimum 6 miesięcy doświadczenia na podobnym stanowisku,
dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook),
znajomość zasad savoir-vivre w środowisku biznesowym,
wysokie zdolności organizacyjne, umiejętność zarządzania czasem i pracy pod presją,
komunikatywność, sumienność i umiejętność pracy zespołowej,
prawo jazdy kat. B.
Mile widziane:
znajomość systemu ERP.
Miejsce pracy: Tarnów
Rodziaj umowy: umowa o pracę (pełny etat)
Oferujemy:
pracę w renomowanej firmie o bogatej tradycji i doświadczeniu w oparciu o umowę o pracę,
atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji,
możliwość rozwoju zawodowego,
pracę w przyjaznej atmosferze,
bogaty pakiet socjalny (dofinansowanie wczasów, karnetów sportowo-rekreacyjnych, imprez kulturalno-oświatowych, okolicznościowe świadczenia dla pracowników i dzieci pracowników),
bieżąca obsługa sekretariatu, współpraca z biurem Zarządu i wsparcie codziennych działań Zarządu, sporządzanie pism oraz dokumentów, zapewnianie sprawnego obiegu dokumentów/informacji, odpowiedzialność za prawidłowe funkcjonowanie biura, wsparcie...
Zobacz powiązane
Informujemy, że Pracodawca ma prawo zakończyć rekrutację we wcześniejszym terminie.
Sprawdź najnowsze oferty pracy w Tarnowie i okolicach:
Monter - Serwisant Urządzeń do Oczyszczania Wody
Zadania w pracy: Instalacje systemów filtracji wody, Bieżąca obsługa klientów, Wykonywanie napraw gwarancyjnych. Wymagania: Posiadanie samochodu, Posiadanie telefonu.
Przedstawiciel edukacyjny - Doradca ds. rozwiązań edukacyjnych
Opis stanowiska Nawiązywanie i rozwijanie trwałych relacji z dyrektorami szkół, przedszkoli oraz nauczycielami. Codzienne spotkania w placówkach edukacyjnych, prezentacja oferty i doradztwo w zakresie wyboru materiałów oraz rozwiązań edukacyjnych....
Sytuacja na rynku pracy w Tarnowie jest płynna, z tendencją do zmian. Widoczna poprawa w
spadku osób bezrobotnych jest tego najlepszym przykładem. Rok 2017 zakończył się z liczbą
8979 zarejestrowanych bezrobotnych. Ten pułap jest o 1710 osób niższy w porównaniu z rokiem
2016, gdzie liczba bezrobotnych wynosiła 10689.
Władze miasta opracowały program rewitalizacji Tarnowa, który ma mieć bezpośredni wpływ na
politykę gospodarczą, społeczno-kulturalno-edukacyjną oraz mieszkaniową. Oznacza to nowe,
lepsze życie dla mieszkańców Tarnowa i zwiększenie znaczenia miasta jako ośrodka
inwestycyjnego, turystycznego i miejsca do życia.